ח"כ פרג': להב"ה ארגון טרור, גופשטיין: אם השמאלנים צועקים עליי סימן שאני צודק

ישראל פריי 1 Comment on ח"כ פרג': להב"ה ארגון טרור, גופשטיין: אם השמאלנים צועקים עליי סימן שאני צודק
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום התקיים דיון סוער במיוחד בוועדת הפנים של הכנסת, שעסק בארגון להב"ה, יו"ר הועדה הזמני ח"כ סמוטריץ, התקשה להשתלט על הצעקות הקולניות של המשתתפים מכל הצדדים, שהטיחו זה בזה האשמות קשות והשתמשו במילים נחרצות. ח"כ " (מר"צ) התראיין ל"מהדורה המרכזית" ב'קול חי', ונתן ביטוי לתחושותיו מישיבת הועדה.

"ראש להבה מקומו בכלא ולא בכנסת, הם ארגון טרור", כך ח"כ פרג', "יש לי גם מה להגיד על התנהלות המשטרה, אנחנו רואים השכם והערב את הצהרותיהם ופעילותם, מקומו של גופשטיין בכלא", כשנשאל על סמך מה הוא קובע את הדברים,ענה הח"כ: "העדות וההוכחה הם מההפגנות, אמירות, הצהרות, שריפת בית הספר הדו לשוני, ההסתה ודברי הבלע שיוצאים מההפגנות האלו".

"האלימות של הארגון – אתה לא יכול להשוות אותם לשום הפגנה אחרת. לא לגיטימי שאתה מסית לשנאה ולגזענות", על הדיון בכנסת אמר: "בכנסת חשכו עיניי, שגופשטין קורא לי מחבל בתוך בית הנבחרים, זו חציית גבולות".

הח"כ ממר"צ סירב להישאר בשידור יחד עם יו"ר להב"ה בנצי גופשטיין, שקיבל את הבמה לשטוח את טענותיו: "אותו אחד מגנה רצח אזרחים, כלומר, לא של חיילים ולכן אמרתי מחבל, הוא תומך בחנין זועבי שמשווה את ישראל לנאצים, על זה אמרתי מחבל, זה נכון שאני מעצבן אנשים, והרבה לא אוהבים את מה שאני אומר וזה לגיטימי".

גופשטיין הוסיף: "לא שרפתי בית ספר, לא הצתתי בית, חקרו אותי, עצרו אותי, ניסו להפיל עליי את כל התיקים האלה, המשטרה והשב"כ מחפשים אותי, הם מוכנים לשלם הרבה כסף כדי להפליל אותי", כשנאל מדוע לא יתבע דיבה על האשמות שמטיח בו הח"כ, ענה גופשטיין כי "אני לא סומך על בית המשפט, אין שם דין צדק".

"אם השמאלנים צועקים עליי – זה אומר שאני צודק, אם הם יהיו בצד שלי, אני אבדוק איפה טעיתי. הבעיה שלי לא איתם אלא עם החכי"ם חרדים שלא היו בדיון".



1 תגובות

מיין תגובות